donderdag 27 december 2007

Pakjes!

Volwassen of niet, ik ben een pakjesmens en geef het maar al te graag toe :-p
Ik vind het nog steeds even fijn als toen ik klein was om te raden wat ik ga krijgen en vind verrassingen en cadeautjes nu eenmaal enorm leuk :-)

Wat ik sinds Kerst weer rijker ben:

* DVD Finding Neverland
* DVD Merlin
* DVD Pirates of the Carribean 3
* DVD Ratatouille
* Soundtrack Corpse Bride
* Soundtrack Nightmare before Christmas
* Douche- en badspulletjes
* Manicureset
* Parfum
* Sokken
* Zwarte decoratiestof
* Zwart golfje
* Pixie
* Grote chocoladefondueset
* Volume 3, 4, 5 en 6 van Full Metal Alchemist

Dat waren dus heel veel pakjes om open te maken ;-)
Nog een keertje bedankt iedereen!!

2 opmerkingen:

Unknown zei

Amai, da's een ganse waslijst!

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.