vrijdag 14 december 2007

Het is gebeurd...

Na 16 jaar op de eerste plaats van Donna's top 2000 vertoefd te hebben, is Queen medogenloos naar de tweede plaats verstoten door Bryan Adams' "Summer of 69"...

Nu vind ik niet dat Queens "Bohemian Rhapsody" het beste nummer allertijden is, maar Bryan Adams met zijn zomer? Bah neen!
Als trouwe fan van U2 roep ik alvast iedereen op om volgend jaar met z'n allen voor "With or Without you" te stemmen!

Ja, ik geef toe, ik ben een lijstjesmens en volg elk jaar trouw met spanning -traditioneel op Oudejaar samen met Stijn, nu via de internetradio in Utrecht- de afloop van de top 2000.

De top 10 van dit jaar:
01. Summer of 69 - Bryan Adams
02. Bohemian Rhapsody - Queen
03. Mia - Gorky
04. Nothing Else Matters - Metallica
05. With or Without You -U2
06. Child in Time - Deep Purple
07. Afscheid van een Vriend - Clouseau
08. Smells Like Teen Spirit - Nirvana
09. Iris - Goo Goo Dolls
10. Paradiseby the Dashboard Light - Meat Loaf

Mijn persoonlijke top 10:
01. With or Without You - U2
02. Silence - Delerium
03. Iris - Goo Goo Dolls
04. Nothing Else Matters - Metallica
05. Enjoy the Silence - Depeche Mode
06. Faithless - Insomnia
07. Angels - Robbie Williams
08. Dancing Queen - Abba
09. I Don't Want to Miss a Thing - Aerosmith
10. Imagine - John Lennon

3 opmerkingen:

Unknown zei

Ik stem voor "Smells Like Teen Spirit" op nummer één. En als goeie tweede "Nothing Else Matters".

Liez zei

Ja, Nirvana ging er niet meer bij. Het was Kurt of Robbie in de top 10. Ik heb vroeger nog met een T-shirt ervan rondgelopen. Iets later heb ik die T-shirt ingeruild voor eentje van BSB...

Unknown zei

En waar is One van Metallica?
Snoeihard !