maandag 10 december 2007

Koekhappen

Vorige vrijdag was juf Ineke van Groep D jarig. Daarom werd er de hele dag feest gevierd in de klas. In de namiddag ben ik hen daarbij gaan vergezellen. Eerst hebben we een spannend spelletje bingo gespeeld waarbij alle kinderen prijzen konden winnen en daarna hebben Anna en ik hen laten koekhappen. Tijdens dat koekhappen schoot het me bij de laatste ronde te binnen dat ik eigenlijk mijn fototoestel nog in mijn tas had zitten. Dat heeft nog enkele leuke foto's opgeleverd :-)

Na het koekhappen was het tijd voor de wekelijkse thee met koekjes. Twee kinderen hadden cakejes en koekjes bij en daarnaast waren er nog een heleboel snoepjes, pepernoten, popcorn en chips. Alles werd duchtig naar binnengespeeld terwijl ze dvd mochten kijken.
Dat die kinderen niet ziek geworden zijn...

Koekhappen


Een stukje van Groep D
Meer foto's op Picasa.

Geen opmerkingen: