woensdag 16 januari 2008

*3*

Vandaag heb ik de aller, allerlaatste hand gelegd aan alle officiële en formele verslagen die af moesten voor mijn stage. Nadat ik mijn theoretische kader heb doorgemaild en afgeprint naar mijn begeleider en de prof, ben ik samen met de andere stagiaires mijn verjaardag en afscheid gaan vieren. We zijn bij het Gras bij de buren neergeploft en hebben bij enkele drankjes er op los gebabbeld! Ik heb van Nienke, Ilona en Suzanne ook nog een verjaardagscadeautje gekregen: een hele zak vol met typisch Hollandse dingen! :-D
Het is zo vreemd dat ik ze niet meer ga zien... Het zijn echte schatten, ik ga ze echt wel missen!

Nienke, Ilona, Suzanne en ik

Mijn verjaardagspakketje: "De hippe Hollandse keuken", pure hagelslag, erwtensoep, drop, stroopwafels, een kaars van de domtoren, een ballon en een kaartje met elfjes op!

Meer foto's op Picasa.

1 opmerking:

Unknown zei

Zó ver is Nederland nu ook weer niet. Je kan ze nog altijd gaan bezoeken later.