dinsdag 15 mei 2007

Aiai, dat belooft...

Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik dinsdag een presentatie moet doen, die meetelt voor het examen van een vak. Op zich is dat niet zo erg, maar ik was even vergeten dat we net de zaterdagavond ervoor (19 mei dus) naar Tiësto's 'Elements of Life' in de Ethias Arena in Hasselt gaan...
Vorige keer hebben Stijn en ik daar het nachtje doorgedaan, dus zeer waarschijnlijk gaat dat opnieuw de bedoeling zijn. Maar net als vorige keer begin ik enkele dagen er voor tekenen van oververmoeidheid te vertonen, met een fijne keelpijn voorop... Nu ja, vorige keer heb ik het ook overleefd en ben ik zelfs met af en toe wat koortsaanvallen en gezwollen klieren de nacht doorgekomen om vervolgens rond een uur of negen mijn bedje in te kruipen. Maar daarna volgde er natuurlijk wel geen examenpresentatie, laat staan een naderende blok en examens!
Aiai... Misschien toch maar snel bedje inkruipen nu...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoe was het geweest?
Vreemd van die klachten over geluidsoverlast. Ik woon er nog geen km van af. Niemand in onze blok heeft er iets van gehoord.
Groetjes

Liez zei

Hey Sara! Lang geleden ;-)

Ik vond het wel de moeite, alleen was ik echt kapot toen ik mijn bed letterlijk in kroop...

Vorige show vond ik qua acts wel mooier (Cirque du Soleil en goochelaars en zo), maar nu waren er meer gastoptredens die echt wel goed waren, op BT na dan, die playbackte niet eens goed...

Volgende keer moet je meegaan! ;-)