vrijdag 6 juli 2007

Geslaagd!!

Mèt onderscheiding!!

:-)

*trots op zichzelf*

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Waw, dan zijn we met ons tweetjes!

Ne dikke proficiat hé!

Geniet nu maar van je vakantie, want die heb je nu wel dubbel en dik verdiend!

Liez zei

Jij ook proficiat!! :-D

Moet je voor je werk nog regelmatig les volgen/examens afleggen?

Anoniem zei

Je weet dat ik na Leuven al eens een eerste jaar boekhouden heb gevolgd. Maar ik heb dat toen niet afgemaakt.
Nu ben ik opnieuw begonnen en met succes deze keer. Nog twee jaartjes en ik ben er vanaf.
In de eerste plaats wou ik zelf deze opleiding volgen. Omdat deze opleiding ook nuttig is voor mijn huidig werk, kan dat mij een klein financieel pluspunt opleveren.
Los van deze opleiding moet ik voor mijn werk een aantal dagopleidingen zoals excel vba, html, ... volgen. Normaal moet ik ook SAS volgen, maar ze geven dat voorlopig niet in onze taal...
Ondertussen ben ik redelijk gevorderd met SAS dat ik eigenlijk een opleiding niet meer nodig heb.
Je moet enkel nog examens afleggen als je hogerop wilt geraken, maar dat is nog niet voor de eerste 3 jaar denk ik.
Ik zit nu in mijn laaste maand van de stageperiode, voor de benoeming met ik een stageverhandeling afgeven. Gelukkig moet ik het verslag niet verdedigen zoals op school ;-)