vrijdag 19 oktober 2007

En nu vakantie!

Ook al vind ik het echt heel fijn om op de school te gaan werken, toch ben ik blij dat ik nu een weekje herfstvakantie heb! Elke dag heeft altijd wel iets in petto gehad en de kinderen zijn ontzettend druk, dus een weekje rust is wel mooi meegenomen :-)

Morgen komen Ina en Roeland op bezoek in Utrecht en brengen ze Stijn mee. Het is wel fijn om hen nog een keertje terug te zien, want dat is ondertussen toch al enkele maanden geleden... Benieuwd wat ze gaan vinden van het winkelcentrum hier :-)

Volgende week gaan Stijn en ik vier dagen letterlijk uitwaaien aan onze Belgische kust in Nieuwpoort. Ik ben er al een hele tijd niet meer geweest en ben toch een beetje benieuwd wat het te bieden heeft. We zijn de rustige duinen tussen Blankenberge en Zeebrugge nu toch al een aantal jaartjes gewend en het "heroplevende" Nieuwpoort gaat dan toch wel een groot contrast zijn denk ik. Voor Stijn zal het dan weer wennen zijn om vier volle dagen met mij in één studio opgescheept te zitten :-D

De rest van de week zal waarschijnlijk opgevuld worden met een Pixie-koopjacht en een zoektocht naar Manga en aanverwanten. Kwestie van het een beetje te verdelen tussen mij en Stijn ;-)

Het zal in ieder geval een week worden zonder wekkers die 's morgens aflopen vooraleer het licht is, zonder voorbereidingen, zonder vergaderingen, zonder moeilijke drukke kinderen (Stijn buiten beschouwing gelaten :-p), zonder agenda en zonder slechtslapend bed!

Geen opmerkingen: