maandag 4 juni 2007

Weekend

Vrijdagavond hebben we thuis ontdekt dat één van onze fazantenkoppeltjes is uitgebreid met drie kleintjes. Zowel mama- als papafazant zijn heel bezorgd om hun kroost, dus dat zit al goed :-)

Zaterdag hebben we de verjaardag van Stijn gevierd! Hij mocht (figuurlijk) 25 kaarsjes uitblazen!
Na het openen van zijn pakjes zijn we meteen naar 't Oude Schuurtje in Hamont gereden, want er was een nieuwe lading displays binnengekomen. Stijn wilde die graag eens in het echt gaan bekijken en daar zei ik dan natuurlijk geen nee tegen :-p
Mijn collectie Pixies is weer wat uitgebreid en ik heb van mijn allerliefste vriendje een mooie display gekregen:
Het was de grootste display die er is binnengekomen tot nu toe: hij is 60 cm hoog, 50 cm breed, 43 cm diep en je kan er lichtjes in stoppen. Aangezien hij te groot is voor bij de rest van de verzameling in de kast te staan, heeft mijn stereo dan maar het onderspit moeten delven...
Van 't Oude Schuurtje zijn we dan richting Hasselt gereden, waar we zijn gaan eten in de Blue Olive. Hun 'Penne Blue Olive' (penne met scampi's, pesto, mozarella, parmezaan,...) is echt een aanrader!
Daarna hebben we maar gewoon gezellig thuis een dvd'tje gekeken, want met de blok kan het niet al te laat gemaakt worden. Stijn was blij met zijn cadeautjes en ik was blij met mijn display, iedereen dus gelukkig en voor Stijn was het een geslaagde verjaardag. Hij werd er zelfs vrolijk van! :-p

Terwijl Stijn zondag van het mooie weer profiteerde en met de moto is gaan rijden, ben ik dan nog maar eens achter de cursus geschoven... Jammer genoeg ontbrak de motivatie een beetje en schoot het dus niet zo snel op...
's Avonds hebben we thuis nog even gebarbecued en daarna zijn Stijn en ik nog een lekker ijsje gaan eten. Wat later heeft Stijn me thuis terug afgezet en is hij gaan slapen, want vandaag moest ie er om 4u45 weer uit. Ik heb dan nog maar een poging tot leren ondernomen en er zowaar nog een hoofdstuk doorgejaagd :-)

Ondanks de blok was het dus toch nog een leuk weekend!
En dan nu terug ijverig achter de boeken kruipen... Ik denk dat het stilletjes tijd wordt dat ik uit mijn 'fase van ontkenning' kom... :-(

Geen opmerkingen: