dinsdag 5 juni 2007

Broodje

Mijn vriendje heeft vandaag speciaal voor mij broodjes gehaald bij de Tip Top in Diest!
En broodjes van daar zijn niet zomaar broodjes! In Leuven ben ik de broodjes echt beu gegeten (op die van het Heksenbroodje na), maar die van de Tip Top zijn echt superlekker! Wie ooit in Diest is, moet er zeker maar eens een broodje pastrami (of Canadees voor de klanten vanaf het eerste uur :-p ) bestellen! Lekkere saus en mengeling van het huis in plaats van een miezerig blaadje sla en schijfje tomaat zoals in Leuven, wat wil je nog meer?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

allé is 't Vluggertje afgeschreven? ;-)

Liez zei

Oh, 't Vluggertje! Daar ben ik eigenlijk al in twee jaar niet meer binnen geweest...

In Leuven ga ik meestal bij de slager tegenover 't Smullertje in de Tiensestraat, ofwel bij Panaché.
En anders belegde tijgerpistolets bij Vangrootloon :-)

Maar die tippen lang niet aan broodjes van de Tip Top in Diest!! :-p