vrijdag 14 maart 2008

Gvd!!!!

Staat ge net uw tanden te poetsen om slapen te gaan, gaat dat brandalarm af!
Toen ik mijn kotgenoot naast mij luidop hoorde vloeken en haar de gang op hoorde stormen, trok ik toch maar even mijn deur open. Met een mond vol tandpasta over de hoge tonen heen schreeuwen was waarschijnlijk geen zicht, maar het bleek dus geen brandoefening te zijn, want zij is residente en die weten dat. Toen we net omgekleed waren -het regende verdorie- en naar buiten wilden gaan, stopte het lawaai. Dan maar terug de kamer in.
En nog geen 2 minuten later, inderdaad, weeral piiiieeeeep! Dan toch maar jas gepakt en naar buiten gegaan tot het zou stoppen.

Wat blijkt?
Het alarm is kapot! Ja, kapot! De technische dienst is verwittigd, maar kon niet meteen komen...
Dat gaat nog een fijne nacht worden als dat alarm besluit weer af te gaan *rolt met ogen*

Geen opmerkingen: