donderdag 26 april 2007

Dossier opgestuurd!

Aangezien ik hier even met ijs op een kneuzing zit - ik ben er vanmorgen in geslaagd om in het gebouw van letteren onder een tafel terecht te komen, tot groot plezier van mijn medegroepswerkgenootjes - kan ik nog wel eens een berichtje posten op de blog. Niet dat er zoveel nieuws te melden is eigenlijk, maar af en toe een berichtje posten houdt de blog natuurlijk wel wat up to date :-)

Deze week heb ik mijn dossier voor Utrecht helemaal vervolledigd. De zoveelste papieren die ingevuld en getekend moesten worden door de administratie van de faculteit hier, getuigschriften van examenuitslagen, officiƫle inschrijving voor de UU, aanvraag voor een kamer en pasfoto's! In Utrecht hebben ze blijkbaar graag een heleboel papierwerk en fotootjes. In ieder geval, alles zit in een dikke A4 envelop richting Nederland. Nu maar hopen dat ik snel antwoord krijg...

Ik vraag me wel af waar ik terecht ga komen daar in Nederland! Utrecht is als stad een stuk groter dan Leuven natuurlijk en mijn stageplaats ligt meer in een buitenwijk. Het zou dus wel leuk zijn als ik een kamer zou vinden tussen de stageplaats en het centrum, in plaats van een kamer in de buurt van de faculteit (volgens mappy ongeveer 2 uur te voet vanaf mijn stageplaats). Wat ook wel spannend is, is de vraag of ik in een single of double room ga belanden. Ik hoop toch stiekem op een single kamer, want een kamer delen met een vreemd persoon draait niet altijd positief uit...

Maar goed, dat is nog even afwachten allemaal. Eerst nog de examenperiode van juni, want die sluipt stilaan toch wel dichterbij...

Geen opmerkingen: